سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۵۴
 

اخبار

برگزاری اولین جلسه کمیته علمی تخصصی بیماری کووید 19 در بیمارستان بزرگ نفت اهواز

اولین جلسه کمیته علمی تخصصی بیماری کووید 19 در بیمارستان بزرگ نفت اهواز برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، اولین جلسه کمیته علمی تخصصی بیماری کووید 19 در سالن بسیج بیمارستان بزرگ نفت اهواز با رعایت  شیوه نامه فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور دکتر مهران کاوش رئیس بیمارستان بزرگ نفت ، دکتر احمد آبشتن و دکتر عبداله صرامی متخصصین عفونی ، دکتر عاطفه حسن زاده فوق تخصص روماتولوژی ، دکتر حانیه راجی فوق تخصص ریه و دکتر بهمن سیستانی و دکتر منوچهر شیرازی اعضاء کارگروه ایمنی بیمار بیمارستان برگزار شد ، مقرر شد انجام هر نوع پژوهش در خصوص بیماری کووید 19 در بیمارستان بزرگ نفت به تائید این کمیته رسانده شده و درصورت تایید اجرایی گردد.

 به علاوه مقرر شد پیگیری امور درمانی بیماران بر اساس شیوه نامه های وزارت بهداشت و با هم اندیشی گروه های تخصصی عفونی و ریه انجام شود و متخصصین عفونی از وبینارهای علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور استفاده نمایند.

در ادامه مقرر شد آموزش مستمر کارکنان و بیماران در حوزه های پیشگیری ، درمان و توان بخشی با استفاده از روش های نوین آموزشی مانند آموزش ها و آزمون های مجازی، تهیه کلیپ های کوتاه آموزشی ،  تهیه پمفلت و پوستر انجام شده و محتوای علمی تولید شود از طریق فضای مجازی نیز منتشر شود.

کمیته تخصصی کرونا5
کمیته تخصصی کرونا4
کمیته تخصصی کرونا3
کمیته تخصصی کرونا2
کمیته تخصصی کرونا1

۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۳۲
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۷۲۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید