سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۷

اخبار

تقدیر از کارشناسان بهداشت محیط ، سربازان گمنام بحران کرونا

به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط در نشستی از کارشناسان بهداشت محیط تقدیر شد.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، به مناسبت پنجم مهر ماه مصادف با 26 سپتامبر روز جهانی بهداشت محیط ، با حضور دکتر بهرام دهقان ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، از کارشناسان بهداشت محیط تقدیر شد.

در این نشست دکتر دهقان با اشاره به نقش و اهمیت بهداشت محیط در جامعه گفت : بررسی دستورالعمل های بهداشتی  و نظارت بر اجرای صحیح آنها از وظایف ذاتی کارشناسان بهداشت محیط است و رصد مشکلات و مسائل بهداشتی در زمان حال و تلاش در جهت بهبود آن و دستیابی به اهداف پروتکل ها و آیین نامه های بهداشتی ، در دهه های آینده اثر گذار خواهد بود.

وی شرایط بحرانی کنونی و شیوع اپیدمی کرونا را فرصتی کم نظیردانست تا اهمیت و جایگاه بهداشت و نقش برجسته و تاثیر آن بر سلامت جامعه آشکار تر شود .

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت اصلی واحد بهداشت محیط در بحران کووید 19 نظارت بر اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی است افزود : در کنار بررسی و رصد روزانه ی دستورالعمل ها ، واحد بهداشت محیط باید در راستای ارتقاء شاخص های بهداشتی در کل مجموعه بهداشت و درمان اهواز حرکت کرده و برای نیل به این هدف برنامه های عملیاتی و اجرایی داشته باشد تا بتواند در جهت ایجاد تحول گام بردارد.

وی با اشاره به امتیازات مکتسبه بسیار خوب و عالی در اعتبار بخشی بیمارستانی در حوزه بهداشت محیط و مدیریت پسماند در سالهای اخیر گفت : علی رغم جایگاه خوب فعلی از دید مراجع نظارتی ، همیشه باید به سمت پیشرفت و ارتقاء شاخص ها حرکت کرد.

سپس سیده زهرا موسوی مقدم ، مسئول واحد بهداشت محیط به ارائه گزارش عملکرد این واحد در یکسال گذشته پرداخت و گفت : در بحران کووید 19 فعالیت های این واحد افزایش چشمگیری داشته است و علاوه بر اعزام تیم های واکنش سریع ، نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در مناطق اداری ، صنعتی و عملیاتی را نیز بر عهده داشتیم.
در ادامه کارشناسان بهداشت محیط نیز ضمن بیان نقطه نظرات و دغدغه های خود، در خصوص مسائل و مشکلات حوزه بهداشت به بحث و بررسی پرداختند.


بهداشت محیط4
بهداشت محیط3
بهداشت محیط2
بهداشت محیط1

بهداشت محیط5

۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۰۱۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید