سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۹

اخبار

نشست مشترک مدیران منابع انسانی شرکت های تابعه و مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز

نشست مشترک مدیران منابع انسانی شرکت های تابعه و مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، نشست مشترک دکتر بهرام دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و جمعی از مدیران این مجموعه با مدیران منابع انسانی شرکت های تابعه در سالن جلسات شهداء بهداشت و درمان اهواز برگزار شد.
 
در این جلسه دکتر دهقان با اشاره به شیوع بحران کووید 19 در کشور گفت : همکاران شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و همه ی کادر بهداشتی و درمانی  کشور مدت 8 ماه است که به طور مستمر درگیر این بیماری مهلک هستند و مدیریت این بحران در حال حاضر در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه بهداشت و درمان صنعت نفت در عین حال تابع مقررات و ضوابط دو وزارت خانه نفت و بهداشت می باشد گفت : سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت یک سازمان سلامت محور است اما در شرایط بحرانی فعلی اولویت ما مدیریت بحران کرونا و درمان شاغلین صنعت نفت و بدنبال آن صیانت از استمرار تولید نفت در کشور است.

وی افزود: در 8 ماه گذشته بیش از 1500 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان بزرگ نفت اهواز بستری شده و چندین برابر این تعداد هم بیماران سرپایی بوده اند که قرنطینه خانگی شده اند و خوشبختانه بیش از 90 درصد بیماران بستری نیز بهبود یافته اند.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در بیمارستان بزرگ نفت اهواز گفت : از ابتدای شیوع این بحران با جداسازی دو اورژانس تنفسی و غیر تنفسی ، جداسازی مسیر های تردد بیماران تنفسی و غیر تنفسی ، جداسازی آسانسور مخصوص انتقال این بیماران ، جداسازی تهویه بخش های بستری کووید از دیگر قسمتها ، نصب دستگاه تهویه فشار منفی در اورژانس تنفسی ، افزایش 300 درصدی تعداد تخت های ویژه و .... تلاش شده تا بهترین امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با این بیماری فراهم گردد.

وی افزود : در ابتدای بحران کووید ١٩ ، در بیمارستان بزرگ نفت اهواز ، بخش مولکولی آزمایشگاه (PCR)  راه اندازی نشده بود و نمونه های بیماران بستری و تعداد محدودی از نمونه های بیماران سرپایی به آزمایشگاه مرجع تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ارسال می شد که با رایزنی با سازمان بهداشت و درمان و شرکت ملی نفت ایران ، مجوز راه اندازی بخش مولکولی آزمایشگاه (PCR)اخذ شده و در کمتر از دو ماه تجهیز فضای مناسب جهت این آزمایشگاه و خرید تجهیزات مورد نیاز آن انجام گرفت و در حال حاضر آزمایشگاه PCR بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز فعال بوده و کلیه نمونه های آزمایشگاهی مرتبط با بیماری کرونا در همین مرکز مورد بررسی قرار می گیرد و جوابدهی آن در کمتر از 24 ساعت انجام می شود .

دکتر دهقان با اشاره به عقد قرارداد وزارت نفت با بیمه دانا در خصوص بیمه تکمیلی همکاران قراردادی و ارکان ثالث گفت : در صورت همکاری شرکتها و ارائه لیست کارکنان غیر رسمی تحت پوشش بیمه تکمیلی ، این بهداشت و درمان آمادگی پذیرش این افراد و انجام کلیه اقدامات تشخیصی و درمانی سرپایی و بستری ایشان را نیز دارد.

در ادامه مدیران منایع انسانی شرکتها نیز به بیان نقطه نظرات ، دغدغه ها و مسائل و مشکلات مرتبط با بهداشت و درمان پرداخته و در خصوص مواردی چون  تاخیر در پرداخت اسناد درمان غیر مستقیم ، آراء شورای عالی پزشکی ، شرایط تکفل فرزندان بالای 22 سال ، موارد مرتبط با امور اداری درمان ، معاینات صنعتی شاغلین ، مراکز طرف قرارداد و ...  به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

منابع انسانی1

 

منابع انسانی2


منابع انسانی13
منابع انسانی12
منابع انسانی11
منابع انسانی10
منابع انسانی9
منابع انسانی8
منابع انسانی7
منابع انسانی6
منابع انسانی5
منابع انسانی4
۱۲ آبان ۱۳۹۹ ۱۷:۰۱
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۴۸۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید