سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۳۱

اخبار

عملکرد واحد خدمات تشخیصی بیمارستان بزرگ نفت اهواز از ابتدای سال جاری تاکنون

مسئول بخش رادیولوژی بیمارستان بزرگ نفت اهواز: کلینیک سونوگرافی در مجتمع تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت افتتاح شد.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت اهواز ، بیژن امین فر مسئول واحد رادیولوژی بیمارستان بزرگ نفت اهواز در گفتگو با روابط عمومی از عملکرد واحد خدمات تشخیصی از آغاز سال جاری تاکنون سخن گفت .

امین فر  با اشاره به بحران کووید 19 گفت : همکاران واحد خدمات تشخیصی در خط مقدم مواجهه با این ویروس منحوس قرار دارند و در این مدت اقدامات بسیار موثری از جمله تفکیک فضای انتظار بیماران تنفسی از غیر تنفسی ، حفظ فاصله ی فیزیکی مراجعین از طریق نصب برچسب های فاصله گذاری، رعایت بهداشت فضای فیزیکی و ضد عفونی کامل تخت ها در فواصل مراجعه بیماران  و ... در این واحد انجام شده است.

امین فر با بیان تعداد زیاد مراجعات در بخش خدمات تشخیصی گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون 8.858 مورد رادیوگرافی،  18.667 مورد سی تی اسکن ، 2.350 مورد ام آر آی ، 365 مورد ماموگرافی ، 7.712 مورد سونوگرافی و 17 مورد سنگ شکن در این واحد انجام شده است.

وی افزود : در واحد خدمات تشخیصی بیمارستان بزرگ نفت اهواز ، خدمات سی تی آنژیوگرافی اندام و مغز  ، رادیوگرافی با تزریق ماده حاجب ، سی تی اسکن با تزریق ماده حاجب و ام آر آی با  تزریق و ERCP بادستگاه فلوروسکوپی و پانورکس و اسکنوگرام اندام نیز انجام می شود.

امین فردر خصوص تامین تجهیزات جدید و به روز در واحد خدمات تشخیصی گفت : در راستای تسریع در ارائه خدمات رادیوگرافی و خدمات تشخیصی ، یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال در حال نصب و راه اندازی در مجتمع تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت می باشد.

وی همچنین به افتتاح کلینیک سونوگرافی در مجتمع تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت ، علاوه بر بیمارستان بزرگ نفت اشاره کرد و گفت : در صورت نیاز بیماران و ارجاع از پزشکان خانواده و یا متخصصین ، این کلینیک سه روز در هفته آماده خدمات رسانی به جامعه صنعت نفت می باشد.

وی با اشاره به استقرار سیستم پکس جدید در واحد خدمات تشخیصی گفت : پس از راه اندازی کامل این سیستم چاپ کلیشه (فیلم رادیولوژی) به طورکامل حذف خواهد شد.


رادیولوژی5
رادیولوژی4
رادیولوژی3
رادیولوژی2
رادیولوژی
۲۱ آبان ۱۳۹۹ ۱۵:۰۹
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۱۸۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید