سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۳۰
 

اخبار

برگزاری شورای عالی پزشکی به صورت ویدیو کنفرانسی

از مرداد ماه تاکنون 9 جلسه ی شورای عالی پزشکی به صورت ویدیو کنفرانسی در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز برگزار شده است.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، با شیوع بیماری کووید19 از اسفند ماه 98 ، برگزاری شورای عالی پزشکی به صورت حضوری و با حضور متخصصین مربوطه در اهواز ، به علت پیشگیری از تجمع بیماران و مراجعین و کاهش احتمال انتقال ویروس کرونا متوقف شد.

در مرداد ماه با اعلام وضعیت سفید در استان خوزستان ، برگزاری شورای عالی پزشکی با رعایت همه ی شیوه نامه های بهداشتی و حضورکمتر و کنترل شده ی بیماران و مراجعین در هر جلسه و بدون حضور همراه و از طریق برقراری ارتباط ویدیو کنفرانسی با بهداشت و درمان صنعت نفت تهران مجددا آغاز شد.

از مرداد ماه 99 تاکنون نه جلسه از شورای عالی پزشکی نیز برگزار شده است. برخی از جلسات با محوریت بررسی مشکلات شاغلین و برخی دیگر بررسی مشکلات خانواده های ایشان برگزار شده است.

این جلسات که با حضور دکتر سیاوش خیری زاده، متخصص ارتوپدی ، دکتر عباس خان نژاد ، متخصص چشم پزشکی ، دکتر محمد علی بهرامی ، متخصص نورولوژی ، دکتر سمیه اشرفی، متخصص اعصاب و روان و دکتر رضا شفیع زاده و دکتر علیرضا ذهبی، متخصصین طب کار از منطقه اهواز و دیگر اعضاء در بهداشت و درمان صنعت نفت تهران از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شده است.

نتایج این بررسی ها و رأی شورای عالی پزشکی حداکثر ظرف مدت یک ماه پس از برگزاری جلسات شورا ، به امور اداری محل خدمت ایشان ارسال شده است.

طبق نظرسنجی های انجام شده میزان رضایتمندی از نحوه برگزاری ، زمان ، مکان و رای شورای عالی نیز در این 9 جلسه به طور میانگین  87.5 درصد بوده است.

شورای عالی9

شورای عالی7

شورای عالی5
شورای عالی4
شورای عالی3

شورای عالی1

۱۳ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۷۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید