سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۴:۵۶
 

اخبار

برگزاری اردوهای جهادی بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ،اردوهای جهادی بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز جهت محرومیت زدایی در مناطق کمتر برخوردار شهرستان اهواز و حومه برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اردوی جهادی پزشکی بسیج این بهداشت و درمان با همکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در روز شنبه مورخ 18 بهمن ماه جهت خدمت رسانی و محرومیت زدایی از ساکنین مناطق اطراف تاسیسات "اهواز 3" برگزار شد. در این طرح که با اطلاع رسانی قبلی به مردم منطقه صورت گرفت ، بیماران به صورت رایگان توسط پزشک عمومی ویزیت شدند. ارائه خدمات مشاوره مامایی و توزیع اقلام بهداشتی نیز از دیگر فعالیت های این طرح بود.

جهادی25
جهادی24
جهادی23
جهادی22
جهادی20

همچنین در روز پنج شنبه مورخ 16 بهمن ماه نیز گروه جهادی پایگاه بسیج کارمندی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در مسجد امام حسن مجتبی(ع) در منطقه حصیرآباد اهواز تعدادی از بیماران کم بضاعت به صورت رایگان ویزیت شدند. در این طرح که با اطلاع رسانی قبلی به خانواده های کمتر برخوردار تحت پوشش این مسجد صورت گرفت ، کلاس آموزشی بهداشتی ویژه بانوان نیز توسط ماما برگزار شد.

اعضاء تیم پزشکی اعزامی در این اردوها شامل پزشک، دو پرستار خانم و آقا، بهیار، تکنسین دارویی و ماما بوده است.

جهادی19
جهادی18
جهادی17
جهادی16
جهادی15
جهادی14

۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ۱۵:۱۹
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۸۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید