سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۳۴

اخبار

افزایش مراجعه بیماران مشکوک به کووید 19 در بیمارستان بزرگ نفت اهواز

دکتر بهرام دهقان ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، از افزایش مراجعات با علائم تنفسی و مشکوک به بیماری کووید 19 خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، دکتر بهرام دهقان ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با اشاره به کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش استفاده از ماسک در فضاهای عمومی گفت : متاسفانه در روز های اخیر شاهد افزایش مراجعات با علائم تنفسی و موارد مشکوک به کووید 19 به بیمارستان و افزایش موارد مثبت تست PCR بوده ایم.

وی از شروع به کار بخش کووید 1 خبر داد و گفت : پس از  عبور از پیک سوم بیماری کرونا و با توجه به افزایش بیش از 100 درصدی ظرفیت تخت های بستری بخش ICU جنرال وکاهش آمار مراجعین ، این بخش به طور همزمان به عنوان بخش عمومی کووید  و بخش ICU کووید مورد استفاده قرار می گرفت ، اما در هفته ی اخیر و با افزایش مراجعات مشکوک ، محتمل و مثبت کووید 19 ، مجددا بخش کووید 1 به عنوان یک بخش عمومی برای پذیرش بیماران بستری کووید19 کار خود را آغاز نمود.

وی همچنین با اشاره به تعمیرات بخش جراحی زنان (کووید 2) گفت : امیدواریم تعمیرات این بخش تا پایان ماه جاری به اتمام برسد تا در صورت نیاز به بخش دوم کووید این بخش بتواند پذیرای این بیماران باشد.

دکتر دهقان بر غربالگری بیماران کاندید عمل جراحی از نظر ابتلا به کووید 19 خبر داد و تاکید کرد: از ابتدای اسفند ماه تست Rapid تشخیص کرونا ویروس در بیماران مشکوک به کووید 19 که کاندید عمل جراحی هستند ، انجام می شود.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با اشاره به نحوه ارائه خدمات در کلینیک های تخصصی بیمارستان بزرگ نفت گفت : تمام تلاش ما در چند ماه اخیر بر این بوده است که با افزایش ساعات کاری کلینیک های مختلف و ارائه خدمات در بیمارستان بزرگ نفت  و دو مجتمع تخصصی سلامت خانواده کارون و شهدای نفت  ، حضور مراجعین در مراکز درمانی تسهیل شده و فاصله ی اجتماعی در هر کلینیک حفظ شود.

وی در خصوص تقویت واحد کال سنتر بیمارستان بزرگ نفت اهواز نیز اظهار داشت : طی دو ماه گذشته واحد کال سنتر با شماره تلفن 3153-061 با بیش از ده خط جهت ارائه نوبت کلینیک های تخصصی  پاسخگوی بیماران بوده و به بیش از 40 هزار نفر به صورت تلفنی نوبت کلینیک های تخصصی ارائه نموده است.

دکتر دهقان تاکید کرد : هدف همه ی کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به بیماران و مراجعین و افزایش رضایتمندی جمعیت تحت پوشش صنعت نفت است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد در جامعه بزرگ صنعت نفت با رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی ، شاهد کاهش آمار ابتلا به این بیماری بوده و وارد پیک چهارم نشویم.

 

۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۳۱
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۸۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید