سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۴۶

اخبار

برگزاری مراسم بزرگداشت دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز

مراسم بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر وچهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز برگزار شد .

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، مراسم بزرگداشتی بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر وچهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور دکتر بهرام دهقان ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و جمعی از معاونین ایشان و کادر درمانی بیمارستان بزرگ نفت اهواز  ، در روز سه شنبه 21 بهمن ماه 99 به همت روابط عمومی و با همکاری حوزه بسیج شهید تندگویان در محوطه ی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت آیات کلام الله مجید ، حجت الاسلام والمسلمین کمایی ، امام جماعت مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) بیمارستان نفت اهواز  به ایراد سخنانی در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی در 42 سال اخیر در حوزه های سیاسی ، نظامی ، دفاعی و علمی پرداخت و بر شکر گذاری برای این نعمت ها و دستاوردها تاکید کرد.

وی سپس ضمن تشکر از مدافعان سلامت گفت : نعمت سلامتی که اکنون در جامعه جاری ست علاوه بر لطف خداوند به سبب زحمات و فداکاری های کادر درمانی است که در یکسال اخیر با فداکاری و از جان گذشتگی توانسته اند با این ویروس منحوس مبارزه کنند.

وی اظهار داشت : یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب تربیت جوانانی اینچنین غیور و از خود گذشته است که تا پای جان در جهت حفظ سلامت مردم ایران اسلامی کوشیدند.

در ادامه گروه سرود حوزه بسیج شهید تندگویان به اجرای سرودهای انقلابی پرداختند.  

دهه فجر20
دهه فجر18
دهه فجر15
دهه فجر11
دهه فجر10
دهه فجر5
دهه فجر1

۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۳۱
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۵۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید