سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۱:۳۲
 

اخبار

حال عمومی سرباز صنعت نفت رو به بهبود است.

رضا گودرزی ، رئیس حفاظت فیزیکی حراست که در درگیری مسلحانه در میدان های نفتی شرکت نفت و گاز آغاجاری مجروح شده بود امروز از حال عمومی مناسبی برخوردار است.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، بدنبال اقدامات شرورانه معاندین و درگیری مسلحانه در میدان های نفتی شرکت نفت و گاز آغاجاری در تاریخ 3 اسفند ماه امسال و اصابت گلوله به رضا گودرزی ، رئیس حفاظت فیزیکی حراست آن شرکت و مجروحیت ایشان از ناحیه کتف ، در اسرع وقت وی از آغاجاری به بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز اعزام شد. به علت تروما در ناحیه کتف chest tube  برای ایشان جایگزاری شد. محل ضایعه بخیه و پانسمان شده و به علت خونریزی زیاد ، یک واحد خون به ایشان تزریق شد.
پس از انجام اقدامات اولیه در تاریخ 4 اسفند 99  با آمبولانس و اسکورت کامل، بیمار از بیمارستان امام خمینی (ره)به بیمارستان بزرگ نفت اهواز انتقال یافت و در بخش ICU غیر کووید تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت. در تاریخ 6 اسفند با بهبودی حال عمومی بیمار ، به بخش جراحی مردان انتقال یافت . همچنین جهت بررسی ضایعات عروقی  ناحیه کتف و کمربند شانه ای بیمار سی تی آنژیو برای ایشان انجام گرفت. به لطف خدای باری تعالی  و دعای خیر جامعه شریف ، زحمتکش و فداکار صنعت نفت ، حال عمومی این همکار فداکار رو به بهبودی ست و امروز 9 اسفند 99 از بیمارستان ترخیص شد.

همکاران خدوم تیم عملیاتی حراست ، در عرصه صیانت از تولید تا پای جان ایستاده اند و همکاران بهداشت و درمان صنعت نفت نیز همواره با ایثار و از خودگذشتگی و جانفشانی خود پشتیبان همکاران عملیاتی صنعت نفت خواهند بود.

۹ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۱۷
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۱۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید