سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۴۲

اخبار

پیام تبریک رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به مناسبت آغاز سال 1400 خورشیدی

دکتر دهقان ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، آغاز سال نو و نوروز 1400 را به همکاران خود تبریک و تهنیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، دکتر بهرام دهقان ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در پیامی آغاز سال 1400 خورشیدی را به همکاران خود تبریک و تهنیت گفت. در متن این پیام آمده است: " نوروز آغاز بهار و مظهر احیای دوباره و شکوه خلقت است که به انسان پیام زندگی دوباره ، غبارروبی دلها، تحول در افکار و رفتار و پیام از خود رستن و به خدا پیوستن می دهد.

سال 1399 با همه ی فراز و نشیب های خود و بحران عالم گیر کووید19، سالی پرکار و پرتلاش برای بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز بود و اکنون که به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم ، اینجانب بر خود لازم می دانم از زحمات و تلاش های شبانه روزی ، بی وقفه ، خالصانه و بی دریغ تک تک شما همکاران تقدیر و تشکر نمایم.

اینک در آستانه سال نو ، ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبانیه ، فرارسیدن نوروز 1400 و آغاز سال نو را به فرد فرد شما بزرگواران تبریک عرض می نمایم. امید است در سال جدید با استعانت از خداوند سبحان و همدلی ، همفکری و همراهی شما عزیزان بتوانیم کیفیت خدمات درمانی در صنعت نفت را ارتقا بخشیده و بر بحران اخیر فائق آییم.

امیدوارم سال جدید ، سالی سرشار از سلامتی ، برکت ، بهروزی و سرافرازی برای شما همکاران ارجمند و خانواده های محترمتان باشد."

تبریک سال 1400

۳۰ اسفند ۱۳۹۹ ۰۸:۲۶
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۸۸۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید