سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۳۶

اخبار

برگزاری نشست مدیران و مسئولین بهداشت و درمان به مناسبت روز ملی کیفیت

به مناسبت روز ملی کیفیت نشست مدیران و مسئولین واحدهای مختلف بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، به مناسبت گرامیداشت روز ملی کیفیت نشستی با حضور مدیران و مسئولین واحدهای مختلف در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز برگزار شد.

در این نشست ابتدا دکتر دهقان ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ضمن تبریک روز ملی کیفیت با اشاره به اخذ رتبه درجه یک اعتباربخشی بیمارستانی توسط بیمارستان بزرگ نفت گفت : حفظ این درجه و ارتقا آن مستلزم تلاش همه ی جانبه ی همه ی ارکان بهداشت و درمان صنعت نفت می باشد و اجرای  بالاترین استانداردها در حوزه درمان از جمله اهداف مدیریت سازمان بهداشت و درمان نیز بوده و هست.

وی با اشاره به انجام ازیابی اعتباربخشی در سال جاری گفت : با توجه به ابلاغ وزارت بهداشت ارزیابی از ابتدای آذر ماه آغاز خواهد شد و لازم است بازنگری سنجه ها خود ارزیابی در واحدهای مختلف با دقت صورت گیرد و اقدامات اصلاحی مورد نیاز در این مدت باقیمانده تا ارزیابی انجام گردد.

در ادامه دکتر سعیدی مهر ، مسئول بهبود کیفیت بیمارستان به بیان نکاتی در خصوص سنجه های اعتباربخشی پرداخت و از اهمیت سنجه های ایمنی بیمار در اعتباربخشی بیمارستانی و نقش آن در ارزیابی ها سخن گفت.

سپس مسئولین و مدیران بخش های مختلف بیمارستان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

کیفیت6


کیفیت5
کیفیت4
کیفیت3
کیفیت2
کیفیت

کیفیت

 

۲۰ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۰۰
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۷۴۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید